З 1 вересня ВАТ «РОДОВІД БАНК» проводить Конкурс на кращу журналістську роботу з банківської теми. Відповідно до умов Конкурсу, журналіст друкованого або електронного ЗМІ надсилає на електронну адресу PR-служби банку одну статтю з банківської теми, опубліковану у друкованому або електронному виданні України в період з 1 січня 2008 року до 1 вересня 2008 року. Стаття повинна бути в файлі Word, російською або українською мовою, шрифт Arial, 12 розмір.
До 1 жовтня проходить етап отримання матеріалів від журналістів. З 1 жовтня до 1 листопада кожна робота оцінюється членами журі, до складу якого входять професійні банкіри, аналітики та журналісти. За підсумками оцінювання визначаються 6 переможців, яких в листопаді очікують запрошення на феєричний вечір та вручення грошових призів.
Ми чекаємо на Ваші статті з 1 вересня до 1 жовтня: Konkurs@rodovidbank.com
Окрім статті, журналісти також обов’язково надсилають заповнену в електронному вигляді анкету учасника (знаходиться на офіційному сайті банку, розділ ПРЕС-ЦЕНТР, рубрика КОНКУРС).
«Ми уважно слідкуємо за роботою українських журналістів. Дуже приємно, що з кожним роком вони працюють все краще та цікавіше, професійність економічних журналістів зростає. Тому РОДОВІД БАНК вирішив заохотити журналістів, чия праця дуже важлива для нас», - зазначив голова правління ВАТ «РОДОВІД БАНК» Денис Горбуненко.
«Ми не претендуємо на абсолютну об’єктивність. Хоча експерти, що будуть оцінювати статті, не будуть знати, кому вони належать, ім’я автора та назва видання, що опублікувало матеріал, буде приховане. Важливо, що в рамках Конкурсу оцінюється не журналіст, а конкретна стаття», - розповіла начальник PR-служби Управління маркетингу та реклами ВАТ «РОДОВІД БАНК» Наталія Богута.