• Головна |
  • Новини |
  • Порадник |
  • Фотоальбоми |
  • Форум |
  • Оголошення |
  • Онлайн ігри |
  • Контакти
  • Головна » Новини Тернополя »

    27 жовтня, 2021, Львів. У приміщенні діючого мікрофулфілмент центру “Glovo Express” у Львові відбувся пресбрифінг, під час якого генеральний менеджер компанії Glovo у Східній Європі та Центральній Азії Дмитро Расновський поділився результатами роботи мережі та деталями розвитку бізнес-напрямку Q-Commerce.
    Компанія Glovo цього року відзначає три роки роботи в Україні. За цей час сервіс, який везе тобі все, став доступним для мешканців 38 міст, на платформі представлені понад 3500 партнерів, а щотижня замовлення доставляють близько 10 тисяч кур’єрів. Однією з цілей для компанії є розвиток вертикалі доставки з супермаркетів та залучення до співпраці локальних постачальників. Тому сервіс продовжує роботу над розвитком в Україні напряму Q-Commerce, а саме - над збільшенням кількості мікрофулфілмент центрів або dark stores для можливості доставки товарів широкого вжитку за 20 хвилин.
    Dark stores - магазини, в яких розташовані товари певного асортиментного ряду. Вони закриті для споживачів і працюють виключно для збирання замовлень “пікерами” (збирачами замовлень) і видачі кур`єрам.
    На сьогодні в Україні працюють чотирнадцять мікрофулфілмент центрів у Києві, Харкові, Дніпрі, Одесі та Львові. До кінця 2021 року компанія планує запустити ще сім локацій “Glovo Express” у найбільших містах України, зокрема, у Львові буде працювати два мікрофулфілмент центри. Збільшення кількості мікрофулфілмент центрів дозволяє компанії пропонувати нові можливості для користувачів додатку та представників локального бізнесу, покращувати інфраструктуру міст, а також сприяти розбудові суспільства шляхом створення нових трудових місць для громадян.
    Для запуску кожної точки компанія аналізує логістичні особливості міст, обирає райони та визначає радіуси покриття, за яких можливо швидко здійснити доставку для користувачів додатку Glovo.
    Для формування асортиментного ряду продукції мікрофулфілмент центрів, компанія використовує дані досліджень споживацького попиту на міжнародному та українському ринках, а для його заповнення - співпрацює з постачальниками, брендами та виробниками продукції.
    У Львові перший мікрофулфілмент центр відкрили на пр. Чорновола, 101. Локація площею майже 400 кв м вміщує полиці з асортиментним рядом, що нараховує близько тисячі одиниць товарів. Зокрема, це товари таких категорій як: бакалія, солодощі та снеки, молочні продукти, товари для дітей, безалкогольні та алкогольні напої, тютюнові вироби, товари для тварин та засоби особистої гігієни. Поступово товарну лінійку розширять продукцією обмежених термінів споживання, наприклад, свіжим м’ясом і рибою, овочами та фруктами тощо.
    На сьогодні процес збирання товарів в “Glovo Express” займає до 1,5-2 хвилин завдяки наявності власних і спеціально обладнаних приміщень компанії. Це впливає на зменшення часу доставки товарів до 20 хвилин з моменту оформлення користувачем замовлення у додатку Glovo. Доставка з нового львівського мікрофулфілмент центру покриватиме місто на 30%. Основна ж мета компанії, забезпечити покриття міст локаціями “Glovo Express” на 80%, щоб таким чином зменшити час доставки до 15 хвилин.
    З моменту запуску першого мікрофулфілмент центру в Україні, кур`єрами Glovo було виконано вже 16 тисяч замовлень. Найвищий попит замовлень з “Glovo Express” припадає на вечірній час, а чек товарної корзини в середньому складає 250 грн.
    “Працюючи над розвитком напряму Q-Commerce, ми продовжуємо вивчати споживацьку поведінку наших користувачів і пропонувати їм нові можливості для замовлення. За нашими даними, кількість користувачів додатку Glovo, які хочуть отримувати доставку продовольчих чи непродовольчих товарів менше ніж за 30 хвилин, зростає щоденно на 30% і відповідно зростає попит на “Glovo Express”. Ця позитивна динаміка демонструє, що ми рухаємось у правильному напрямку”, - зазначив Дмитро Расновський, генеральний менеджер Glovo в Східній Європі та Центральній Азії.
    У 2021 році компанія Glovo проінвестувала більше 150 мільйонів євро у розвиток Q-Commerce, зокрема запуску Glovo Express в 11 країнах присутності сервісу. Для розширення мережі мікрофулфілмент центрів інвестиції компанії в Україні становлять близько 7 млн. євро в тому числі на реновацію та оренду приміщень.
    У компанії зазначили, що до кінця року планується запуск 175 локацій “Glovo Express” центрів у 16 країнах світу, зокрема Іспанії, Італії, Румунії, Португалії, Україні, Польщі, Грузії, Кенії, Марокко, Сербії, Хорватії, Кот-д’Івуарі, Словенії, Казахстані, Молдові, Болгарії, де присутній сервіс Glovo.

    Про Glovo
    Glovo — це сервіс доставки, що дозволяє придбати, доставити, передати будь-який предмет чи продукт у межах вашого міста. Компанія, що походить з Барселони, сьогодні працює у більше 900 містах у 24 країнах світу на трьох континентах — Європі, Центральній Азії, Африці.
    Щомісяця у всьому світі доставкою Glovo користуються понад 2,5 млн користувачів, замовлення доставляють більше 50 тисяч кур’єрів, кількість асоційованих партнерів досягає 90 тисяч. Більше про компанію Glovo за посиланням: about.glovoapp.com/en/
    В Україні сервіс Glovo розпочав роботу у жовтні 2018 року та вже представлений у 38 містах — Києві, Харкові, Дніпрі, Одесі, Львові, Запоріжжі, Вінниці, Полтаві, Миколаєві, Херсоні, Чернігові, Черкасах, Житомирі, Івано-Франківську, Чернівцях, Сумах, Вишневому, Борисполі, Броварах, Кривому Розі, Тернополі, Рівному, Кропивницькому, Бучі, Ірпені, Луцьку, Хмельницькому, Кременчуці, Ужгороді, Маріуполі, Умані, Трускавці, Дрогобичі, Чорноморську, Бердянську, Кам'янці-Подільському, Кам'янському, Краматорську. Переглянути детальну зону покриття сервісу Glovo можна за посиланням: glovoapp.com/ru/map
    У разі виникнення будь-яких запитань звертайтеся до пресофісу компанії Glovo в Україні на адресу: yzahorodna@be-it.com.ua.
    Джерело: Фото


    Переглядів: 239 | Додав: juliazagorodna | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    avatar