У червні-серпні 2008 року кількість згадувань ВАТ «РОДОВІД БАНК» у ЗМІ склало 2112. Такі результати рейтингу присутності банку в інформаційному полі, складеного компанією «Контекст-Медіа». За даними рейтингу, РОДОВІД БАНК входить до трійки лідерів серед комерційних банків України за кількістю згадувань у засобах масової інформації. Найбільша кількість публікацій зі згадуванням банку припадає на липень – 730. Що стосується регіональних ЗМІ, то Львівська, Запорізька та Донецька області складають трійку лідерів за кількістю згадувань банків у регіональній пресі. «РОДОВІД БАНК активно співпрацює із засобами масової інформації за наданням коментарів, ми готуємо багато важливої та корисної інформації, що необхідна журналістам. Окрім того, банк проводить прес-конференції та круглі столи, реалізовує соціальні та спонсорські проекти. В майбутньому ми маємо намір посилити свою присутність в інформаційному полі. Для реалізації цієї задачі ми плануємо провести низку цікавих PR-заходів у обласних центрах та в Києві, удосконалити розділ «Прес-центр» на нашому корпоративному сайті, приступити до реалізації інноваційних PR-проектів», - розповіла начальник PR-служби Управління маркетингу та реклами ВАТ «РОДОВІД БАНК» Наталія Богута. Згідно з рейтингом присутності банку в інформаційному полі в березні-травні 2008 року, РОДОВІД БАНК згадувався у вітчизняних ЗМІ 1692 рази. При цьому найбільша кількість згадувань припала на травень – 771 публікація.
|