• Головна |
  • Новини |
  • Порадник |
  • Фотоальбоми |
  • Форум |
  • Оголошення |
  • Онлайн ігри |
  • Контакти
  • Головна » Новини Тернополя » Економіка

    Київ, Україна – Оператор мобільного зв'язку «МТС Україна», 100%-ва дочірня компанія ВАТ «Мобільні ТелеСистеми», оголошує про розширення функціоналу контактних центрів оператора і наборі нових співробітників. «МТС Україна» планує покращити роботу з питаннями абонентів через інтернет і забезпечити для них додаткові зручності в рамках програми лояльності.

     

    За оцінками компанії, за останній час значно збільшилася кількість абонентів, які надають перевагу спілкуванню з представниками оператора і вирішуванню своїх питаннь через інтернет. Кількість інтернет-звернень у першій половині 2010 року практично на половину (47%) перевищує показники за аналогічний період 2009 року.

     

    В якості основних переваг веб-комунікацій перед телефонними абоненти називають: зручність, можливість економити час – спілкуючись через інтернет, вони можуть виконувати і інші дії, доступність.

     

    «МТС вже давно зарекомендувала себе як лідер інновацій на українському ринку телекому. Однак забезпечення інноваційних сервісів високого рівня вимагає також високої якості підтримки цих сервісів, що еквівалентно якісному обслуговуванню абонентів. Сучасний центр обслуговування повинен повністю відповідати всім очікуванням користувачів, в тому числі бути здатним працювати не тільки по телефонних лініях, але й по інших каналах комунікацій, наприклад, через інтернет. Існують також групи абонентів, яким необхідний спеціальний підхід з боку оператора. Ці напрямки необхідно постійно розвивати і вдосконалювати», – відзначив директор з продажу та абонентського обслуговування «МТС Україна» Вадим Савченко.

     

    Нові оператори набираються на обслуговування вхідних дзвінків напрямів загальних питань, додаткових сервісів, фінансових питань у центри обслуговування абонентів (ЦОА) у Львові та Дніпропетровську. У подальшому такий співробітник може розвиватися і будувати кар'єру в кількох напрямках, наприклад, спеціалізуватися на обслуговуванні веб-чату (Online центр обслуговування абонентів), на роботі з письмовими та інтернет-скаргами, займатися підтримкою високодохідних абонентів, здійснювати вихідні виклики в рамках програми лояльності або працювати з абонентами з фізичними обмеженнями.

     

    У ЦОА МТС діє система навчання, за допомогою якої кожен співробітник може підвищити свій професійний рівень. Вона здійснюється за допомогою лекцій, практичних занять, тренінгів, навчання по кейсам, майстер-класів, семінарів, консультацій, наставництва, стажувань, ротацій і навчання безпосередньо на робочому місці. Про її результативность може говорити той факт, що в МТС працює велика кількість менеджерів та експертів, кар'єра яких почалася саме з центру обслуговування абонентів.

     

    Шукачу достатньо залишити резюме на сайті компанії www.mts.com.ua, зателефонувати через skype користувачеві mts_interview (з 09:00 до 17:30), або відправити резюме на ccvacancy@mts.com.ua.

     

    Вимоги до кандидатів на посаду представника ЦОА:

    ·         середня, спеціальна, вища або незакінчена вища освіта;

    ·         комунікабельність;

    ·         знання української та російської мов;

    ·         вміння чітко і грамотно говорити;

    ·         високий рівень загального розвитку;

    ·         наявність навичок користувача ПК;

    ·         здатність до швидкого навчання;

    ·         вік – від 18 років.

    ***

     

    За додатковою інформацією звертайтесь:

     

    Влад Войтович

    Відділ зв’язків з громадськістю

    «МТС Україна»

    тел.: +380 50 1103134

    e-mail: vvoitovich@mts.com.ua



    Розділ: Економіка | Переглядів: 2566 | Додав: terno | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    avatar