Головна » Новини Тернополя » Економіка |
Послуга «Мій новий номер» призначена для нових абонентів МТС, які змінили свій старий номер або поміняли оператора. За допомогою даної послуги вони можуть легко повідомити родичам або знайомим свій новий номер телефону.
Всі абоненти, які дзвонять на старий номер, будуть отримувати інформацію про новий номер абонента, якому телефонують, за допомогою SMS або, прослухавши повідомлення автовідповідача. Дзвінок при цьому не буде тарифікуватися, а абонент, якому дзвонять, отримає SMS-повідомлення про пропущений дзвінок із вказаним номером, з якого дзвонили.
Щоб скористатися послугою «Мій новий номер», потрібно:
Послуга надається в двох режимах: «Показувати Мій новий номер» та «Сховати Мій новий номер». У режимі «Сховати Мій новий номер» абоненту, який використовує послугу «Мій новий номер», будуть приходити SMS про дзвінки на його старий номер, а тому, хто телефонує, новий номер повідомлятися не буде.
Термін дії послуги «Мій новий номер» – 90 днів, після його закінчення послуга автоматично деактивується. Для коректної роботи сервісу старий номер повинен бути збережений, не перебувати в стані блокування і мати позитивний баланс, достатній для здійснення одного дзвінка на номер МТС (при цьому гроші на рахунку не витрачаються).
Більш детальну інформацію про послугу «Мій новий номер» можна знайти на сайті МТС у розділі «Послуги » за адресою http://www.mts.com.ua/ukr/services.php, дізнатися за номером 111, або в салонах-магазинах МТС та партнерів. | |
|
Всього коментарів: 0 | |