• Головна |
  • Новини |
  • Порадник |
  • Фотоальбоми |
  • Форум |
  • Оголошення |
  • Онлайн ігри |
  • Контакти
  • Головна » Новини Тернополя » Економіка

    Новою сходинкою в розв’язанні проблеми працевлаштування, оперативного задоволення потреб роботодавців, підвищення конкурентоспроможності незайнятих громадян на ринку праці став перехід Чортківського районного центру зайнятості на оновлену форму роботи – Єдину технологію надання соціальних послуг, що має суттєві переваги. Адже прискорюється процес працевлаштування громадян та скорочуються терміни укомплектування вакансій і вільних робочих місць. Основа нової технологічної розробки – врахування індивідуальних якостей клієнтів служби і особливостей підприємств для позитивного вирішення їх потреб у кваліфікованих кадрах.
    Отож, в роботі центру зайнятості сталися суттєві зміни. Замість восьми просторових секторів нині діють 11, серед яких сектор соціальних ризиків, де обслуговуються соціально-вразливі верстви населення: інваліди, молодь, діти-сироти, члени особистих селянських господарств, жінки, трудові мігранти. Спеціалісти з працевлаштування стали особистими консультантами безробітних і відтепер опікуватимуться ними доти, поки для них не буде знайдено підходящої роботи. Пошук місць праці активніше здійснюватиметься і за допомогою організації професійного навчання безробітних, в тому числі у центрах професійно-технічної освіти державної служби зайнятості.
    Передбачено також радикальне поліпшення співпраці райцентру зайнятості з роботодавцями. Для цього колишній сектор взаємодії з роботодавцями розділено на три сектори: інформування роботодавців, самостійного пошуку роботодавцями претендентів на роботу та сектор співпраці з роботодавцями. Тепер кожен роботодавець, який звернеться до центру зайнятості, вирішуватиме свої питання тільки спільно із особистим консультантом.

    Ці нові підходи до обслуговування клієнтів сприятимуть, з одного боку, активізації власних зусиль шукачів роботи щодо влаштування свого професійного життя, з іншого боку, зменшенню бюрократизму, підвищенню відповідальності спеціалістів центру зайнятості за ефективність вжитих заходів та за кінцеві результати роботи з клієнтами.
    Джерело: Тернопільський обласний центр зайнятості


    Розділ: Економіка | Переглядів: 1441 | Додав: | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    avatar