• Головна |
  • Новини |
  • Порадник |
  • Фотоальбоми |
  • Форум |
  • Оголошення |
  • Онлайн ігри |
  • Контакти
  • Головна » Статті » Поради на всі випадки » Автомобіль


    "У зимовий (холодний) період для дизельного автомобіля постає проблема води в дизельному пальному."

    В паливному баку завжди присутній певний об’єм повітря, яке містить вологу. При низьких температурах ця волога утворює паморозь на внутрішніх стінках резервуара. Коли вона тане, кілька крапель потрапляє в пальне. Вода не змішується з дизельним пальним, а осідає на дні паливного баку та на паливних фільтрах і при зниженні температури замерзає.         

    В сучасних двигунах є фільтри грубої та тонкої очистки, а також відстійник, на дно якого осідають тяжкі домішки, в тому числі і вода. Щоб вона не замерзла і не заблокувала фільтри при низьких температурах, необхідно щоденно зливати з відстійника всю воду. Якщо індикатор контролю води в фільтрі сповістить про заповнення відстійника, потрібно негайно злити конденсат, оскільки вода, попадаючи в паливну систему, може пошкодити автомобіль.

    Якщо паморозь впаде в бак частинками льоду, вони можуть легко попасти в паливопровід і через нього до паливного фільтру. В результаті, це призводить до зменшення пропускної здатності фільтру чи, більше того, його повної закупорки.

    На початку зими саме замерзання води в паливних фільтрах найчастіше є причиною зупинки двигуна під час роботи. Тому, фахівці рекомендують:
    - перед початком зимового сезону відвідати СТО та провести ревізію (заміну) паливних фільтрів;

    - слідкувати за наявністю конденсату у відстійнику та регулярно зливати воду.


    Схожі матеріали:



    Категорія: Автомобіль | Додав: terno (14 Листопада 2010)
    Переглядів: 4564 | Теги: дизель, конденсаат., автомобіль, вода, АЗС, зима, ремонт | Рейтинг: 0.0/0