• Головна |
  • Новини |
  • Порадник |
  • Фотоальбоми |
  • Форум |
  • Оголошення |
  • Онлайн ігри |
  • Контакти
  • Головна » Статті » Бізнес » Реклама


    "Якщо Ви вже переконалися в ефективності контекстної реклами, або тільки збираєтеся її застосовувати, Вам буде цікаво дізнатися, як же створюється успішна рекламна кампанія."

    На думку спеціалістів компанії «i-Media», контекстна реклама в інтернеті - найефективніший інструмент який допомагає залучити нових клієнтів і підвищення продажів. Дійсно, контекстна реклама має низку незаперечних переваг:

    • По-перше, оголошення показуються тільки зацікавленим користувачам.
    • По-друге, оплата відбувається тільки у разі переходу на сайт.
    • По-третє, контекстну рекламу можна налаштовувати, або зорієнтувати, на певну групу користувачів.
    • І нарешті, контекстна реклама - порівняно недорогий інструмент для залучення нових покупців.

    Секрети створення успішної рекламної кампанії


    Усі рекламні кампанії починаються з визначення цілей і завдань. Назвемо основні цілі проведення контекстної рекламної кампанії:
    • підвищення продажів;
    • залучення трафіку;
    • збільшення знань про бренд (медійно - контекстний банер).

    Визначившись з метою, необхідно позначити параметри показу майбутніх оголошень, тобто таргетинги. Можна вибрати регіон, дату, час показу, тематику оголошень і т.д.

    Наступний етап підготовки контекстної реклами - це підбір ключових запитів, по яких будуть показуватися оголошення. Для кожного клієнта складається свій список слів, виходячи з тематики. Це може бути «купити авто / машину » для сайту автосалону, або «путівки в Єгипет / тури в Хургаду » для турагентства. Чим ширше запит, тим частіше користувачі вводять його в рядок пошуку. Багато компаній хочуть бачити своє оголошення саме по високочастотних запитах. Тут потрібно розуміти, що вартість кліка за такими запитами буде вищою. Якщо додати конкретики в запит, ми знизимо вартість за клік. Але такі запити шукають рідше. Оптимальні запити для збільшення продажів - запити з продаючими (транзакційними) добавками «купити», «покупка», «продаж», «ціна» та ін

    Підібравши всі ключові запити, створюється медіаплан, в якому - крім списку слів - міститься прогноз кількості показів оголошень, переходів по них на сайт, бюджет рекламної кампанії.

    Після затвердження медіаплану, створюються рекламні оголошення. Кожна система контекстної реклами (Бігун, Яндекс.Директ, Google AdWords,) висуває свої вимоги до оголошень. Також можна знайти рекомендації щодо складання ефективних оголошень.

    Резюмуємо основні:
    • Оголошення повинно містити відповідь на запит користувача. Якщо відвідувач шукає інформацію про покупку авто, буде недоречно показати оголошення про курси англійської.
    • Для кожного ключового слова складається своє оголошення.
    • Важливо, щоб в оголошенні використовувалося ключове слово. Це дозволить виділити його на сторінці пошуку. Як правило, оголошення містить конкурентні переваги рекламодавця (вартість, сервіс, доставка, інформація про знижки та акції).
    • Доречно використовувати слова - стимулятори, що закликають відвідувача зайти на Ваш сайт, зателефонувати менеджеру, або замовити товар.
    • Нарешті, необхідно відстежувати, щоб Ваше оголошення відрізнялося від конкурентів.

    Отже, ключові запити підібрані, оголошення складені і додані в інтерфейс системи контекстної реклами. Що ж далі? Далі слід визначити, яку ціну ми хочемо платити за один клік. Ціна розраховується для кожного запиту окремо шляхом аукціону між компаніями -конкурентами. Чим вище ставку Ви встановите, тим вище на сторінці пошуку буде Ваше оголошення. Оптимальний варіант визначення ставки - розрахувати, скільки Ви готові заплатити за залучення за допомогою контекстної реклами одного РЕАЛЬНОГО клієнта.

    Аналіз результатів


    Результати контекстної рекламної кампанії легко проаналізувати. Допомагають у цьому спеціальні лічильники, що встановлюються на сайт (Яндекс.Метрика, GoogleAnalytics, LiveInternet та ін.) З їх допомогою можна відстежити час, проведений на сайті, загальну кількість відвідувачів на сайті, кількість переглянутих сторінок, динаміку за певний період, джерела переходу і багато іншого.

    У відношенні контекстної реклами, лічильники дозволяють зрозуміти, чи прийшов користувач з рекламного оголошення, з якого саме, і чи досяг цільової сторінки або вчинив корисне для нас дія (заповнив форму реєстрації, зробив замовлення).

    Як бачите, створення і ведення контекстної рекламної кампанії, тим більше успішної, складається з безлічі нюансів, врахувати які здатний тільки досвідчений фахівець. Саме тому, довіряти свою рекламну кампанію потрібно професіоналам.



    Категорія: Реклама | Додав: terno (29 Жовтня 2013)
    Переглядів: 3963 | Теги: реклама в інтернеті | Рейтинг: 0.0/0