"В інтернет-маркетингу landing page (у перекладі з англійської «цільова
сторінка»), або як її часто називають «сторінка яка продає», є однією
веб-сторінкою, на яку ведуть посилання із результатів пошуку в
пошукових системах або з інтернет-реклами."
Цільові сторінки використовуються для підвищення ефективності реклами. Загальна мета цільової сторінки - перетворення відвідувачів у клієнтів, покупців або передплатників.
Наведемо три найбільш частих причини створення Landing Page:- Змусити користувача зареєструватися або підписатися на розсилку.
- Продати конкретний продукт в конкретній ситуації (розпродаж або промо-акція).
- Змусити користувача завантажити або встановити софт.
Переваги Landing Page над сайтом:- Конкретність рекламної пропозиції, що дозволяє підвищити зацікавленість потенційного клієнта;
- Легкість навігації по сторінці (увага відвідувача концентрується на продукті);
- Можливість створення за 5-7 годин;
- Можливість розміщення декількох лендінг сторынок на одному домені;
- Зручність збору статистики. Змінюючи одну Landing Page, можна простежити вплив контенту і графіки на конверсію сторінки;
- Створення клієнтської бази в процесі функціонування Landing Page, на якій зазвичай розміщення форма зворотного зв'язку (ПІБ, телефон, e-mail і т.д.).
Приклади (шаблонів) ефективних Landing Page в 2013 році: Як працює Лендінгем пейдж (розташування елементів на сторінці за замовчуванням)?
Як всього за 10 кроків збільшити конверсію на Landing Page в 2 рази?- Чітке позиціонування. Клієнт повинен побачити чим ви займаєтеся в протягом 5 секунд.
- Мітки зворотного зв'язку. Чітко позначайте телефон і кнопки зворотного зв'язку.
- Орієнтування на місцевості. Ви повинні вказати клієнтові, куди він повинен дивитися. Стрілки на пропозицію, на форму і т.д.
- Чітка пропозиція. Ви повинні вказати людині на вигоди. Яку вона отримає, працюючи з Вами.
- Візуальне представлення товару. Людина повинна візуально захотіти товар.
- Менше тексту. На сторінці повинно бути тільки найважливіше для прийняття рішення. Без зайвого тексту.
- Менше полів у формі заявки. Чим менше полів, тим більше ймовірність, що вона буде заповнена.
- Обмеження за часом. Лічильники.
- Обмеження за кількістю продуктів.
- Гарантія. Давайте клієнту гарантії і тоді він більш охоче з Вами погодиться
Категорія: Реклама | Додав: terno (11 Листопада 2013)
|
Переглядів: 4066
| Рейтинг: 0.0/0 |
|