• Головна |
  • Новини |
  • Порадник |
  • Фотоальбоми |
  • Форум |
  • Оголошення |
  • Онлайн ігри |
  • Контакти
  • Головна » Статті » Бізнес » Реклама


    "В інтернет-маркетингу landing page (у перекладі з англійської «цільова сторінка»), або як її часто називають «сторінка яка продає», є однією веб-сторінкою, на яку ведуть посилання із  результатів пошуку в пошукових системах або з інтернет-реклами."

    Цільові сторінки використовуються для підвищення ефективності реклами. Загальна мета цільової сторінки - перетворення відвідувачів у клієнтів, покупців або передплатників.

    Наведемо три найбільш частих причини створення Landing Page:

    • Змусити користувача зареєструватися або підписатися на розсилку.
    • Продати конкретний продукт в конкретній ситуації (розпродаж або промо-акція).
    • Змусити користувача завантажити або встановити софт.

    Переваги Landing Page над сайтом:

    • Конкретність рекламної пропозиції, що дозволяє підвищити зацікавленість потенційного клієнта;
    • Легкість навігації по сторінці (увага відвідувача концентрується на продукті);
    • Можливість створення за 5-7 годин;
    • Можливість розміщення декількох лендінг сторынок на одному домені;
    • Зручність збору статистики. Змінюючи одну Landing Page, можна простежити вплив контенту і графіки на конверсію сторінки;
    • Створення клієнтської бази в процесі функціонування Landing Page, на якій зазвичай розміщення форма зворотного зв'язку (ПІБ, телефон, e-mail і т.д.).

    Приклади (шаблонів) ефективних Landing Page в 2013 році:




    Як працює Лендінгем пейдж (розташування елементів на сторінці за замовчуванням)?


    Як всього за 10 кроків збільшити конверсію на Landing Page в 2 рази?

    1. Чітке позиціонування. Клієнт повинен побачити чим ви займаєтеся в протягом 5 секунд.
    2. Мітки зворотного зв'язку. Чітко позначайте телефон і кнопки зворотного зв'язку.
    3. Орієнтування на місцевості. Ви повинні вказати клієнтові, куди він повинен дивитися. Стрілки на пропозицію, на форму і т.д.
    4. Чітка пропозиція. Ви повинні вказати людині на вигоди. Яку вона отримає, працюючи з Вами.
    5. Візуальне представлення товару. Людина повинна візуально захотіти товар.
    6. Менше тексту. На сторінці повинно бути тільки найважливіше для прийняття рішення. Без зайвого тексту.
    7. Менше полів у формі заявки. Чим менше полів, тим більше ймовірність, що вона буде заповнена.
    8. Обмеження за часом. Лічильники.
    9. Обмеження за кількістю продуктів.
    10. Гарантія. Давайте клієнту гарантії і тоді він більш охоче з Вами погодиться


    Категорія: Реклама | Додав: terno (11 Листопада 2013)
    Переглядів: 4066 | Рейтинг: 0.0/0