• Головна |
  • Новини |
  • Порадник |
  • Фотоальбоми |
  • Форум |
  • Оголошення |
  • Онлайн ігри |
  • Контакти
  • Головна » Статті » Поради на всі випадки » Поради фахівця


    "Якщо Вам знадобилося написати оголошення про купівлю або продаж, про роботу або оренду - дотримуйтесь декількох простих правил для того, щоб Ваше оголошення відразу помітили і запам'ятали."

    Скористайтеся нашими порадами, які нам люб’язно надала «Доска об’явлений «Info Дошка», і Ваше повідомлення завжди буде в перших рядах пошукових систем, а Ви не будете даремно витрачати час на твір довгих і малозмістовних статей.

    Будь-яке оголошення має бути коротким, і в той же час мати чітку структуру. У заголовку першим має йти найголовніше слово, потім бажано згадати місце дії (це може бути місто, район, конкретне місце), потім можна продублювати головне слово в різних відмінках ( через кому). Керуватися при цьому найкраще власним прикладом - як би Ви шукали в Інтернеті те, що Ви пропонуєте.

    В описі головне правило - стислість і інформативність. Пишіть тільки по справі, але не забувайте описати всі необхідні деталі. Якщо не виходить обійтися одним абзацом - можна розділити на кілька, але не більше трьох рядків кожен. В описі обов'язково потрібно використовувати словосполучення, використані в заголовку. Внизу опису бажано вказати дані для контакту. Якщо у Вас декілька пропозицій, то краще оформляти їх різними оголошеннями, а не збирати все в одному - так його буде простіше ідентифікувати пошуковику серед безлічі інших.

    Головні слова або словосполучення публікації називаються теги. Це від одного до трьох слів, які є основною думкою вашого оголошення. Теги допомагають пошуковикам знайти в Інтернеті конкретне повідомлення, що має в собі слова - маркери. І чим точніше будуть прописані в оголошенні теги, тим більша ймовірність, що пошукова система видасть за запитом саме ваш анонс.



    Категорія: Поради фахівця | Додав: terno (13 Жовтня 2013)
    Переглядів: 2954 | Рейтинг: 0.0/0