Головна » Статті » Поради на всі випадки » Поради фахівця |

"Якщо Вам знадобилося написати оголошення про купівлю або продаж, про
роботу або оренду - дотримуйтесь декількох простих правил для того, щоб
Ваше оголошення відразу помітили і запам'ятали."
Скористайтеся нашими порадами, які нам люб’язно надала «Доска об’явлений «Info Дошка», і Ваше повідомлення завжди буде в перших рядах пошукових систем, а Ви не будете даремно витрачати час на твір довгих і малозмістовних статей.
Будь-яке оголошення має бути коротким, і в той же час мати чітку структуру. У заголовку першим має йти найголовніше слово, потім бажано згадати місце дії (це може бути місто, район, конкретне місце), потім можна продублювати головне слово в різних відмінках ( через кому). Керуватися при цьому найкраще власним прикладом - як би Ви шукали в Інтернеті те, що Ви пропонуєте.
В описі головне правило - стислість і інформативність. Пишіть тільки по справі, але не забувайте описати всі необхідні деталі. Якщо не виходить обійтися одним абзацом - можна розділити на кілька, але не більше трьох рядків кожен. В описі обов'язково потрібно використовувати словосполучення, використані в заголовку. Внизу опису бажано вказати дані для контакту. Якщо у Вас декілька пропозицій, то краще оформляти їх різними оголошеннями, а не збирати все в одному - так його буде простіше ідентифікувати пошуковику серед безлічі інших.
Головні слова або словосполучення публікації називаються теги. Це від одного до трьох слів, які є основною думкою вашого оголошення. Теги допомагають пошуковикам знайти в Інтернеті конкретне повідомлення, що має в собі слова - маркери. І чим точніше будуть прописані в оголошенні теги, тим більша ймовірність, що пошукова система видасть за запитом саме ваш анонс.
Будь-яке оголошення має бути коротким, і в той же час мати чітку структуру. У заголовку першим має йти найголовніше слово, потім бажано згадати місце дії (це може бути місто, район, конкретне місце), потім можна продублювати головне слово в різних відмінках ( через кому). Керуватися при цьому найкраще власним прикладом - як би Ви шукали в Інтернеті те, що Ви пропонуєте.
В описі головне правило - стислість і інформативність. Пишіть тільки по справі, але не забувайте описати всі необхідні деталі. Якщо не виходить обійтися одним абзацом - можна розділити на кілька, але не більше трьох рядків кожен. В описі обов'язково потрібно використовувати словосполучення, використані в заголовку. Внизу опису бажано вказати дані для контакту. Якщо у Вас декілька пропозицій, то краще оформляти їх різними оголошеннями, а не збирати все в одному - так його буде простіше ідентифікувати пошуковику серед безлічі інших.
Головні слова або словосполучення публікації називаються теги. Це від одного до трьох слів, які є основною думкою вашого оголошення. Теги допомагають пошуковикам знайти в Інтернеті конкретне повідомлення, що має в собі слова - маркери. І чим точніше будуть прописані в оголошенні теги, тим більша ймовірність, що пошукова система видасть за запитом саме ваш анонс.
Переглядів: 2954 | Рейтинг: 0.0/0 |