Головна » Статті » Поради на всі випадки » Поради фахівця |

"Очевидно, що основна мета будь-якої комерційної структури - отримання
прибутку. Власники фірм прикладають максимум зусиль, щоб добитися
процвітання свого бізнесу. Крім постійного поліпшення якості виробленого
товару і послуг, що надаються, бізнесмени використовують різні методи
просування своєї компанії на ринку."
Одним із сучасних і багатофункціональних методів розкручування фірми є її веб-сайт. Підприємці, які свого часу побачили потенціал інтернету, вже зараз отримують непоганий дохід зі своїх корпоративних сайтів. Отже, спробуємо розібратися, навіщо фірмі сайт і яку користь він може принести.
Власний корпоративний сайт - це не тільки престиж, а й потужний інструмент просування та розвитку бізнесу.
Схожі матеріали:
Імідж:
Веб - сайт - це, перш за все, обличчя фірми в глобальній мережі. Простенька аматорська сторіночка на безкоштовному хостингу навряд чи створить про себе гарне враження. Швидше надасть зворотний ефект. Перевантажена флеш - анімацією веб - сторінка теж не кращий вибір. А ось стильний сайт, виконаний професіоналами, з комплексом заходів по seo продвижению, розміщений на домені другого рівня і платному хостингу, з корпоративною поштою, короткою інформацією про фірму, її товари або послуги буде непоганим іміджевим інструментом. Наявність регулярно обновлюваного пристойного веб-сайту служить одним з показником відкритості та стабільності фірми.Реклама:
Як би затребувана і популярна не була фірма, їй все одно потрібна реклама. Не кажучи вже про початківців і розвиваються підприємцях. В даний час інтернет є найбільш дешевим, ефективним і широкомасштабним рекламно-інформаційним каналом. Реклама в інтернеті обходить інші рекламні засоби по ряду показників: дуже широка аудиторія, невеликі фінансові витрати на її створення, можливість розміщення практично необмеженої кількості інформації та її оновлення в реальному часі, загальнодоступність.Сервіс:
Засобами сайту просто і зручно здійснювати технічну підтримку і консультування як вже постійних, так і потенційних клієнтів. Через сайт можна приймати замовлення на купівлю товару (наприклад, використовуючи інтернет-магазин, каталог продукції, прайс-листи), записуватися на консультацію до фахівця (наприклад, юристу, нотаріусу, косметолога), залишити заявку на виклик фахівця (наприклад, з ремонту кондиціонерів), виписувати документи для оплати і багато іншого. Крім того, грамотно розроблений веб-сайт може бути корисний і співробітникам фірми. На сайті в закритому від відвідувачів доступі можна організувати внутрішній документообіг фірми, у співробітника навіть у відрядженні буде доступ до офісних документів. Також через сайт можливо налагодити зв'язок між філіями та представництвами фірми, що знаходяться в різних містах і навіть країнах. Таким чином, онлайн-підтримка дозволяє заощадити час клієнта і засоби фірми.Спілкування:
Власний інтернет-ресурс фірми служить також засобом спілкування. На сайті можна розмістити контактну інформацію фірми, організувати засоби зв'язку (форум, чат і т.п.). Таке інформаційне взаємодія допоможе знайти партнерів і клієнтів в незалежності від їх географічного місцезнаходження, оперативно реагувати на їхні запити, обмінятися інформацією. Інтерактивність сайту дозволяє відвідувачам залишити відгуки, а підприємцю дізнатися думку споживачів про якість наданих послуг та товарів. Система голосування на сайті дозволить вчасно зреагувати на зміну попиту на ринку, здійснювати маркетинговий моніторинг, вести статистику, не витрачаючи на ці дослідження додаткових коштів.Власний корпоративний сайт - це не тільки престиж, а й потужний інструмент просування та розвитку бізнесу.
Схожі матеріали:
Переглядів: 2965
| Теги: |