• Головна |
  • Новини |
  • Порадник |
  • Фотоальбоми |
  • Форум |
  • Оголошення |
  • Онлайн ігри |
  • Контакти
  • Головна » Статті » Поради на всі випадки » Поради фахівця


    "Як же справити хороше перше враження, не перетнувши межу між вдалою самопрезентацією і банальною хвальбою, завоювати довіру роботодавця та отримати омріяне місце праці? Про це говорили учасниці квітневого засідання жіночого клубу «Гармонія», що діє при Тернопільському міськрайонному центрі зайнятості"

    Сучасний ринок праці характеризується яскраво вираженою конкурентоздатністю в усіх сферах. На кожне робоче місце претендують, як правило, кілька кандидатів. У той же час рішення про прийом на роботу того чи іншого претендента приймається найчастіше з урахуванням особистого враження, яке є основним при знайомстві. У даній ситуації стає у нагоді мистецтво самопрезентації, можливість правильно «продати» себе, свої знання, уміння, навички. Як же справити хороше перше враження, не перетнувши межу між вдалою самопрезентацією і банальною хвальбою, завоювати довіру роботодавця та отримати омріяне місце праці? Про це говорили учасниці квітневого засідання жіночого клубу «Гармонія», що діє при Тернопільському міськрайонному центрі зайнятості. — Мистецтвом самопрезентації можна назвати здатність гармонійно поєднувати зовнішні і внутрішні гідності, корегувати і вдосконалювати імідж, виявляти й підкреслювати потенційні можливості та індивідуально-психологічні особливості, — зазначила представник громадської організації «Відродження нації» Оксана Шлюсар. — «У вас ніколи не буде другого шансу справити перше враження» — це відомий вислів, у якому криється секрет майбутнього успіху, — зауважила фахівець міськрайонного центру зайнятості Інна Лісовська. — Тому слід запам'ятати: спокійна, впевнена поведінка під час співбесіди (самопрезентації) — запорука благополучної адаптації на новому місці роботи. Важливим правилом при проходженні співбесіди є розуміння того, що позитивний результат залежить, головним чином, від ваших власних зусиль і бажання отримати роботу і робити кар'єру в обраній організації. Учасники засідання «Гармонії» виконали тренінгові вправи. Зокрема, перевірили, чи володіють мистецтвом самопрезентації, чи вміють рекламувати себе, свої найкращі професійні якості. Вони з'ясували, хто має більший хист до переконання інших, а також чи можливо у ході бесіди виявити правдивість слів співбесідника. На заході було виділено основні принципи успішної самопрезентації: позитивність, правдивість, конкретність, стислість, індивідуальність. Практика пошуку і підбору кадрів показує, що в ряді випадків навіть успішні кандидати в ході співбесіди з роботодавцем не завжди ефективно представляють себе. Яким би прекрасним професіоналом людина не була, необхідно приділяти певний час на підготовку до співбесіди. Готуючись до неї, особливу увагу необхідно звернути на такі тематичні блоки, як: аргументований доказ рівня власного професіоналізму та ділових якостей; знання галузі, даного напрямку ринку, основних конкурентів; знання пріоритетних напрямків роботи компанії; уміння вести переговори про заробітну плату. Володіння додатковою інформацією — це крок на випередження, ще один великий «плюс», який додасть впевненості у собі та допоможе вразити роботодавця.

    Категорія: Поради фахівця | Додав: (21 Квітня 2015)
    Переглядів: 1048 | Рейтинг: 0.0/0