• Головна |
  • Новини |
  • Порадник |
  • Фотоальбоми |
  • Форум |
  • Оголошення |
  • Онлайн ігри |
  • Контакти
  • Головна » Статті » Поради на всі випадки » Дім та сім'я


    "У стані хронічного ремонту я перебуваю вже кілька років. Спочатку займалася ремонтом  у новій квартирі мами. Тепер підійшла черга мого власного улюбленого житла."

    У спілкуванні з бригадами ремонтників виробила для себе кілька правил. Вони допомагають мені уникнути багатьох помилок, зберігають нерви, час і гроші.

    Будівельна братія - унікальне співтовариство. Особливості їх характерної поведінки породило наше з вами суспільство, відсутність споживчої культури і знань своїх прав. Треба мати воістину залізну волю і запастися ангельським терпінням, щоб чітко і конкретно ставити завдання і вміло проконтролювати результат.

    Своїми практичними знахідками ділюся з моїми читачами.

    Правило 1.Обов'язково складайте кошторис ремонту. Для початку непогано визначитися, чого ж ви конкретно хочете в результаті. І скільки це «хочу» буде вам коштувати. Порадьтеся з фахівцями, погортайте спеціалізовані видання, порийтесь в Інтернеті, походіть по будівельних ринках і магазинах, зберіть інформацію про ціни.

    Склали кошторис?
    Сміливо помножте його на два. Це та сама сума, в яку ваш ремонт і виллється. Не літайте в хмарах, сподіваючись, що ви зможете заощадити і вкластися в меншу суму. Як показує практика, ціни на будматеріали в сезон починають скакати, вартість послуг лихоманити.
    Пропизиція для керамическая плитка с 3d эфектом.

    Хто хоч раз займався ремонтом, той знає: фарба - вона, як горілка. Скільки не купи, а все одно докуповувати доведеться.


    Правило 2.Проведіть моніторинг пропозицій.
    Сьогодні послуги ремонтників вельми поширені. Ціни на одну й ту ж послугу можуть варіювати абсолютно безпідставно. Обдзвоніть кілька фірм або приватників. Поцікавтеся їх розцінками. Виведіть середню ціну за кожну послугу. Це і буде вашою відправною точкою при укладанні договору.

    Правило 3.Неодмінно подивіться закінчені роботи майстра. Це допоможе побачити його стиль, акуратність виконання. Допоможе зрозуміти, наскільки кваліфікація майстра збігається з вашими вимогами.

    Правило 4. Запропонуйте бригаді (майстру) виконати невелике тестове завдання. Приміром, укладання кахельної плитки на прихованих від ока поверхнях - це відразу виявить ступінь володіння предметом. Тестові завдання гарні у випадках, коли у вас немає можливості побачити на власні очі колишні роботи майстра. Домовляйтеся про тест із ремонтником відразу. Поясніть йому, що ви ризикуєте, купуючи кота в мішку. У будь-якому випадку роботу доведеться сплатити за заздалегідь обговореними розцінками.

    Правило 5.Чітко ставте завдання. Якщо ви самі не знаєте, чого хочете, і повністю віддаєте результат «на відкуп» бригаді, будьте готові до несподіванок. Брак будматеріалів і збільшення кошторису в рази - це квіточки. Тільки грамотно розписані завдання зможуть припинити бажання бригади залізати у вашу кишеню.

    Правило 6.Сплачуйте тільки за виконану роботу. Обов'язково ведіть облік витрат. У мене був зошит, в якій за кожен вид роботи бригадир, отримуючи заздалегідь обговорену суму, ставив дату, суму і підпис. Амнезія вже нікому не загрожувала. Моя подруга потрапила в неприємну ситуацію - оплачувала бригаді кожен день роботи, незалежно від виконаного обсягу. Ніде ці суми не фіксувалися. Одного разу вирішила підрахувати, у скільки ж їй вилився ремонт у ванній ... Рівно в два рази дорожче середньо ринкової вартості.

    Правило 7.Радьтеся з ремонтниками. Якщо вам пощастить, і ваш улюблений будинок будуть обробляти професіонали, зробіть з них експертів. Щиро поговоріть з ними по душах, попросіть поради - як реально заощадити, як за ті ж гроші створити шедевр. Зазвичай люди це дуже цінують. Такі розмови по душам дозволили мені вкластися у встановлений мною кошторис, отримавши при цьому прекрасний результат.

    Правило 8.Не загравати з бригадою, але і не перегинати палицю у своєму невдоволенні. Зрештою, це ви їх вибрали. Я обговорювала умови відразу - жодних п'янок, запізнень і шлангування. Для мене ремонт - завжди стрес. Тому я відразу позначила конкретні терміни. Підписала з бригадою договір. І роз'яснила їм свої і їхні права. За кожний день прострочення з їх вини я знімала певну суму. Це дисциплінувало бригаду. Кожен вид оздоблення мені здавався чітко в строк. Вони мене самі підганяли.

    Правило 9.Обов'язково приймайте роботу ретельно. Уважно перевіряйте якість роботи, звертайте увагу на кожну деталь. При підрахунку оплати за кожен обсяг робіт рахуйте все - від см до кг, скільки пішло шпалер, плитки, які розміри площі стін, підлоги, стелі і т.д. Зазвичай це досить вражає бригаду, вони починають поважати грамотного замовника. Таким чином ви відсіче їх непереборне бажання додати до суми зайвий нуль.

    Правило 10.Рекомендуйте класних фахівців своїм друзям. Це допоможе зберегти їх час на пошук професіоналів. Зміцнить ваші зв'язки. Таких фахівців бережуть, пестять і плекають. Ми з ними стали добрими приятелями. Ці відносини вигідні обом сторонам. Бригада знає наші вимоги, ми знаємо їхні можливості. Якщо це збігається - підсумок завжди вражає!

    У результаті, прийшовши в порожню квартиру (одні стіни), через три місяці я отримала блискучий результат, той, до якого прагнула. Мої друзі в цьому ж будинку в стані ремонту перебувають вже другий рік ... Кінця і краю їх ремонту не видно ... П'ята бригада знову у них звільнена ...

    Ремонт забирає багато сил і нервів. Проте позитивний настрій і знання цих нехитрих правил допоможуть зробити свій будинок красивішим і затишнішим, заощадити час, гроші і нерви.

    Ремонт неможливо закінчити, його можна тільки припинити.

    Жанна Магіня



    Категорія: Дім та сім'я | Додав: terno (02 Вересня 2010)
    Переглядів: 4599 | Рейтинг: 0.0/0